Juletider

Mat&Dryck, Vardag / 07 Dec, 2014 - 17:47

Hej! Jag är fortfarande sjuk, 39 graders feber & förkyld men jag håller hoppet uppe med gott té. På tisdag ska jag & Maggan åka och besöka en kennel samt en underbart snäll kvinna och hennes två fluffbollar. Ni som känner mig vet att jag älskar hundar och jag längtar efter att få dela livet med en fyrbent kamrat igen, som tur är delar även A min kärlek för hundar <3

Innan febern steg igen så bakade jag dumlekakor & Leilas chocolate crackles, tyvärr blev de senare otroligt torra så dem kommer jag nog inte försöka mig på igen - dumlekakorna är dock alltid lika gudomligt goda!

Nu när julen snart knackar på dörren så är julmust, té, julsånger och en upplyst julgran ett absolut måste för mig!
Kommentarer
Cecilia RockBabe Kärvegård  http://klokegard.se/blogg

Usch, du får krya på dig och ta hand om dig ordentligt!

You Rock!!!

Skrivet den 08 December, 2014 - 17:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback