Fullt ös!

Allmänt / 06 Nov, 2014 - 20:28
Idag har det varit fullt ös hela dagen lång. Först satt jag hemma och pluggade, sen bar det av till skolan för handledarmöte och efter det blev det gymmet. Från ingenstans fick jag sen lust att boka frisörtid så då cyklade jag iväg och fixade tid, köpte julpynt på stan samt hämtade ut julklappspaket hos posten! Shopping shopping shopping, men är det julklappstider så är det <3 På Ica Maxi hittade jag något jag letat efter länge, en korg till all reklam som trillar in, hurra! Den fick också hänga med mig hem.
Imorgon klockan 09.00 ska jag vara hos frisören, jag har lite frisörskräck efter alla hemska färgningar jag varit med om - så ni får hålla tummarna! :)
Kommentarer
My Fredblad  http://fredblad.blogg.se/

Snygg korg och vad smrt! Gud vad kul! Vad är det som du vill göra med håret då? :)

Svar: Ja heheh, billig också :D Visste inte att Ica Maxi hade heminredning hahah :) Jag fick det uppljusat med slingor :D
Johanna Berg

Skrivet den 06 November, 2014 - 22:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback