Nytt i lägenheten

Inredning, Vardag / 03 Nov, 2014 - 18:07
Jag ÄLSKAR Facebook. Lyckades köpa maaassa grejer till lägenheten för enbart 500 kr, lyckan!  Jag fick kontakt med en jättehärlig tjej som körde ned allting till mig, vilket är ett plus då jag inte har någon bil.
 
Här kommer bild på två av grejerna jag köpte plus på min fina fjäderlampa (som jag utlovade för ett tag sen, oops!) samt rosor jag fick av min prins för att jag skrev den jobbiga tentan i fredags <3 Så söt är han som skriver meddelande till min bästis och ber henne köpa dem åt honom hihih :D
Nu ska jag laga matlådor för veckan samt ladda upp inför C-uppsatsstarten, sex veckor kvar till vår deadline. Egentligen har vi nästan tio veckor men både jag och hon jag skriver med vill fira jul utan att behöva skriva uppsatsen mellan julklapparna så vi kör på i ett högt tempo istället.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback