Oaktsamhet

Foto, Vardag / 05 Nov, 2014 - 20:00
Ikväll är det städning som står på schemat....
 
Jag MÅSTE verkligen vara mer aktsam om min kamerautrustning. Det ligger objektiv utan skydd på lite överallt här hemma, de är lååångt borta från sina hem (läs vadderade fack) i kameraväskan . Här är en bild på min ständiga följeslagare. Det är ett under att den fortfarande lever så mycket som den varit med om, jag är dock oerhört tacksam över att den är envis som en åsna - förhoppningsvis kan jag hålla den vid liv i många år till. Ta i trä nu hahah.



Kommentarer
Matilda Wikblom  http://fashionsafari.blogg.se/

är också lite dåligt med sånt, har inget objektivlock just nu använder istället ett filter :)

Svar: Det är ju smart, färre saker att hålla ordning på! :)
Johanna Berg

Skrivet den 06 November, 2014 - 17:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback