Winter is coming

Inredning, Mat&Dryck, Vardag / 06 Okt, 2014 - 21:32

Har varit fullt upp i skolan det senaste och ser tyvärr inte ut som om det lugnar ned sig förrän i januari, attans. Jag har iallafall fått samt fixat lite inredning till lägenheten, hurray!

En soffa fick jag av mamma & pappa, IKEAs Karlstad 3sits. Ska införskaffa en fin klädsel, älskar att man kan byta så enkelt! Sen köpte jag de fina ljusen när jag var i Strömstad i somras, de är ursöta & doftar clean cotton. Lyktorna nedanför fick jag av min kära "svärmor", en väninna till henne gör sådana - har dock inte hunnit hänga upp dem ännu :)


Dagen har varit riktigt jobbig, kom hem från min prins igår efter en lång och ledsam busstur. Han släppte av mig i Oslo på eftermiddagen och när jag kom hem så stupade jag rätt i säng & somnade på direkten. Saknar honom så. Kvällen avslutas i soffläge med lite TV & gottgott.

 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback