2014's bästa köp

Som ni läste i ett tidigare inlägg så flyttade jag till en egen lägenhet tidigare i år, juli för att vara exakt. Det absolut bästa köpet till lägenheten, eller ja ÅRETS bästa köp ALLA kategorier måste ändå vara min ......

(bilderna är fotograferade av mig)

Denna lampa är som ett stoooort fluffigt moln i mitt lilla vardagsrum och jag bara älskar den. När jag flyttar till hus vill jag ha en i varje sovrum samt en stoooooor en i TV-rummet, ska bara fylla mina bankkonton först hahah.

Nu är jag hemma i Sverige igen och finaste A åker hem på söndag .. kommer sakna honom något enormt! Förhoppningsvis kommer han och hälsar på om lite mer än en vecka på min födelsedag, ifall vädret tillåter körning då. Vägen ned hit var INTE rolig, isig och hal. Det var väldigt länge jag gav något musiktips, Ed Sheerans Thinking out loud samt George Ezras Blame it on me spelas flitigt i mina högtalare!

Jag ser fram emot 2015års bästa köp, OM mina drömmar slår in så blir det inköpet svårslaget ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback