Fluffy and in desperate need of a haircut..

Foto, Häst, Vardag / 12 Jan, 2015 - 18:06
Denna söta lilla shettis behöver nog en klipptid och ett bad .. eller vad tycker ni?

Att jag gillar att fota djur är nog ingen stor hemlighet för er som läser bloggen men att jag föredrar små djur - främst när det gäller hästar är nog mer okänt. Jag älskar hästar men är livrädd när det kommer till att rida/vara för nära dem i hagar etc men den här söta lilla minishettisen hade jag inga problem med - han var ju mindre än de största hundraserna(!).Han var väldigt kelig men jag ville inte riktigt att han skulle klättra upp i knät på mig, dels var han lite för tung men även väldigt smutsig, nackdelen med att ha mycket & vit päls när det är blött och geggigt! Lånade tyvärr inte ut mina gummistövlar till honom, jag var alldeles för rädd om mina strumpor och tror nog ändå att stövlarna varit för stora.
 
Det var nu längesedan jag fotade ponnyer, har du en och bor i Jönköping? Släng iväg ett mejl, adressen står i menyn här till höger

Kommentarer

Otroligt fina bilder!! *-*

Svar: tack så hemskt mycket :D
Johanna Berg

Skrivet den 12 Januari, 2015 - 19:57
rebeccanorberg.blogg.se  http://rebeccanorberg.blogg.se/

Den var ju faktiskt rätt så söt :)

Svar: heheh japp, liten & fluffig :D
Johanna Berg

Skrivet den 12 Januari, 2015 - 20:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback