Godmorgon världen!

Foto, Fotoutrustning, Vardag / 06 Jan, 2015 - 09:13
Min finaste ägodel i nya redigeringar, detta är kameran jag fotar alla mina bilder med :)
Idag försov jag mig, typiskt. Tur att det är mig vi ska vara hos!
Idag är det samma upplägg som igår: plugg plugg plugg plugg plugg!  Det kommer bli roligare uppdateringar när uppsatsskrivandet är över, I promise! Jag är INTE en morgonmänniska om jag inte har någon rolig fotografering inbokad så jag tackar ICA för min fina redbull & mitt té, skål och ha en fin dag :D
 
Kommentarer
Sandra  http://xifon.blogg.se

Åh herre gud, vilka fantastiska bilder!!! Dig skulle jag vilja anlita :O

Svar: Tack så hemskt mycket <3 Vart bor du någonstans?:D
Johanna Berg

Skrivet den 06 Januari, 2015 - 14:08
Elin karlsson  http://baraaeelin.blogg.se/

Vad tycker du om den kameran? :)

Svar: Jag älskar den :)
Johanna Berg

Skrivet den 06 Januari, 2015 - 18:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback