Heavenly puppy

Foto, Hund, Porträtt / 08 Jan, 2015 - 16:16
♥ Ny redigering på bilder från min första och hittills enda inomhusfotografering med några härliga samojedvalpar.

Idag var jag uppe med tuppen för att gymma kl 05.00. Vädret har varit grått och tråkigt hela dagen, vilket iofs inte gjort något då jag suttit hemma med konstig huvudvärk hela dagen - jag misstänker att det är stressen som släpper så det är väl egentligen mest positivt :) Det är så skönt att slippa laga mat varje dag, har börjat göra matlådor för en hel vecka framåt - smidigt att bara värma i micron :D

Imorgon kommer min fine prins och hälsar på igen för att fira min födelsedag som är på lördag, jisses vad tiden går fort. Jag börjar bli gammal!
Kommentarer
Amanda Niclasson  http://femtiotrekvm.blogg.se/

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack så oerhört mycket! Min första inomhusfotografering, är inte helt nöjd men övning ger färdighet :D
Johanna Berg

Skrivet den 08 Januari, 2015 - 20:20
FOTOGRAF - Lovisa Göransson  http://lovisasbilder.blogspot.se

Underbara foton! Vad använder du för objektiv när du fotograferar hundar?

Svar: Tack, det värmer :DJag använder mitt sigma 70-200 2,8 med bildstabilisator:)
Johanna Berg

Skrivet den 08 Januari, 2015 - 20:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback