Helgens eskapader ♥

Janna the nerd, Vardag / 11 Jan, 2015 - 17:17
Helgens eskapader ..
Nejdå, det var en lugn & mysig helg tillsammans med min älskade. Han väckte mig med lite födelsedagssång och frukost på sängen. Vi fick senare även besök av Alice & Nils, det blev både lite LOTR & Game of thrones. SNART kommer den nya säsongen, herregud vad vi längtar prinsen och jag! Fina blommor fick jag av mitt ♥.
 Älsklingen lagade norsk flytande ostkaka och jag en traditionell gräddtårta a la janna. Vi har inte varit ifrån varandra mer än några timmar, ändå känns det som en evighet sedan jag fick krama honom, konstigt.
Kommentarer

Åh grädtårtan såg riktigt smarrig ut!

Skrivet den 12 Januari, 2015 - 17:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback