Ny termin

Vardag / 21 Jan, 2015 - 16:47
Idag drog den nya terminen igång med kursen Internet and Web design, där vi ska lära oss hur man planerar, layoutar samt designar en hemsida. Det låter väldigt spännande och jag hoppas att min virriga hönshjärna klarar av att hålla koll på HTML & CSS, är mycket förväntansfull. Kursen läses främst av utbytesstudenter så jag har redan knutit kontakter med både några tyska och även belgiska kurskamrater - riktigt härligt! Jag älskar språk, i synnerhet tyska och de vill lära sig svenska så kanske kan vi få till ett litet byte där ;)

Förresten, jag har inte visat er en av mina favoritjulklappar! Min käre pojkvän lyckades trampa sönder min plattång i ettögonblick av obalans, så då fick jag en ny som var mycket bättre ;) Yay!
 Hur har er dag varit? :)

Min dag började på gymmet 05.00, sen gick jag hem och sov en stund hahah, förståeligt? Sedan skola, skype med killen och nu ska jag snart till Anna för att kolla på en ny favoritserie samt lite yoga :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback