Winter wonderland

Foto, Juletider, Kärlek, Porträtt / 03 Jan, 2015 - 09:40
Tänk att landskapet ÄNTLIGEN var strösslat vitt med vacker snö för att sedan bara ... smälta bort .. jag som älskar vintern är otroligt besviken. Det finns inget vackrare enligt mig. Förutom min prins då såklart, tur att jag hann fota honom lite innan naturens glitter försvann <3 Jag tvingade ut min lille viking i snön en tidig morgon och efter ett tag tinade han upp nog för att kunna ge mig ett litet leende. Att fota människor är något jag aldrig tror jag kommer känna mig helt bekväm med att göra, djur är mycket enklare! Jag antar att det bara är övning som gäller för att vänja sig :)

Idag ska vi göra ett otroligt roligt besök, vad det gäller får ni veta om någon månad <3 Idag fyller förresten världens finaste pappa år! Grattis pappsen.
Kommentarer
Elin karlsson  http://baraaeelin.blogg.se/

Den översta bilden är så vacker :)

Skrivet den 03 Januari, 2015 - 17:47
Elin karlsson  http://baraaeelin.blogg.se/

Den översta bilden är så vacker :)

Svar: Tack :D Vad kul <3
Johanna Berg

Skrivet den 03 Januari, 2015 - 17:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback