Gammal ladugård

Foto, Juletider, Vardag / 31 Dec, 2014 - 14:53
Äntligen. En paus. C-uppsatsen är i mina tankar dygnet runt, varje sekund. Älskling tog med mig ut i det fina vinterlandskapet så att jag skulle få tänka på annat.  Väl ute så hittade vi en jättefin gammal röd lada med  smältande snö på taket som vi kunde fota. Min fina pojkvän vet verkligen hur han ska få mig på bra humör, jag är så lyckligt lottad ♥. Nu är vi dock hemma igen så det är dags att plugga vidare innan nyårsfirandet ikväll. Hoppas ni får ett fint avslut på 2014!

Jag älskar det urtvättade röda, mot det blå och det vita. Mums. Ljuset på de två övre är helt magiskt.
Kommentarer
Malin Thorell [ PINKPIERCING ]  http://pinkpiercing.blogg.se

Fina bilder :)

svar: Åh va kul att du gör det :D

Svar: Tack :D
Johanna Berg

Skrivet den 01 Januari, 2015 - 21:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback