Roses are red .. ♥

Kärlek, Vardag / 07 Nov, 2014 - 20:00
Jag är sjuuuuukt nöjd med håret, blev precis som jag hade tänkt mig - ska se om jag kan få någon bild på det nästa vecka. Idag har det inte varit många knop, raka motsatsen till igår. Hjärnan längtar bara efter finaste A . Eftersom han inte kommer besöka mig igen förrän runt min födelsedag (10 januari) så ska vi köpa julgran & pynta den redan nästa vecka när han kommer hit. Än har jag dock inte lyckats hitta allt pynt jag vill ha, det får nog bli en skattjakt i butikerna på stan. Förhoppningsvis kommer vi även iväg till Jul på Liseberg nästa helg, någon som har tips på vad man absolut måste göra där? :)

Rosorna jag fick av mitt blommar ännu

The best thing to hold onto in life is each other
                                                            Audrey Hepburn

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback