Stina

Djur, Foto, Tillbakablick / 04 Nov, 2014 - 21:08
Förra veckan fick jag äran att fota fina Stina igen, jag fotade ju henne när hon var en söt liten valp och hade brutit en av sina tår. Såhär såg hon ut då:
 
Nu har hon vuxit sig stor och blivit en vacker liten dam. Vi hade kul tillsammans i troll- och bokskogar med hennes matte Åsa som ni kan hitta på http://diabeteshunden.wordpress.com. Här är en av bilderna som blev resultatet, jag kan inte bestämma mig för hur jag ska redigera bakgrunden så jag laddar upp båda två här.

 
Den mörka ser lite mer ut som en trollskog men jag tycker ändå den ljusa framhäver Stina lite mer. Vad tycker ni?
Kommentarer
Åsa

Så fina bilderna är Johanna! Jag är SÅ glad att du ville fota min lilla fina Stina igen! TACK snälla du 💕

Svar: Tack Åsa, det är tack vare Stina <3 Fotar henne gärna fler gånger, t.ex. sådana där julkort du pratade om! Kram
Johanna Berg

Skrivet den 04 November, 2014 - 21:48

Vilken urgullig liten hund! c:

Svar: Ja, hon är jättefin :D
Johanna Berg

Skrivet den 05 November, 2014 - 21:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback