The black&white furry little thief ♥

Vardag / 17 Jan, 2015 - 19:44
- Ge mig den! Annars tar jag den med våld!
- Mums men den var nog i kallaste laget.. eller ..
- Nää URK! Ta tillbaka din äckelvante mamma, den smakade skit.
- Jag är drottningen här, med eller utan vante! ♥
Finaste, finaste Eiwa. Extramattes älskling. Vintern 2012. Kolla hur bebisaktig hon såg ut då Maggan <3

Vad vill jag göra/uppnå/ vad önskar jag mig år 2015 ? (Ej skriven i någon speciell ordning, helt random)
Jag vill läsa mer, allt vad nöjesläsning heter hamnade i skymundan 2014.
Jag vill bli bättre på att fotografera.
Jag vill åka båt i den norska skärgården med min älskling & hans familj.
Jag vill bli bättre på att redigera.
Jag vill jobba heltid.
Jag vill äta chokladdoppade jordgubbar hela sommaren lång.
Jag vill bli bättre på att laga mat.
Jag vill flytta ihop med min älskling.
Jag vill köpa hund.
Jag vill se LOTR & Hobbit, minst 50 gånger.
Jag vill fota något nytt som jag inte fotat förut.
Jag vill köpa en bil.
Jag vill fiska.
Jag vill bli mer inspirerad till att inreda.
Jag vill baka mer.
Jag vill ta examen.
Jag vill inspirera någon.
Jag vill åka på en roadtrip, destination wherever.
Jag vill umgås med vänner & familj oftare.

19 saker jag önskar mig/vill göra eller uppnå, ett år på mig. Klart det går! :D
 
Kommentarer
Anonym

Såååå sööt! Finaste eiwa!

Skrivet den 19 Januari, 2015 - 20:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback