You have no power here .... ♥

Film, Janna the nerd, Juletider, Vardag / 05 Jan, 2015 - 10:24
Idag gick jag upp tidigt för att gå till skolan & plugga, tänk att det bara är 6 månader kvar nu till dess att det är över - UNDERBART! Just nu är det dock mer skola än någonsin med tanke på C-uppsatsen men allt går om man bara vill och har tillgång till redbull ;) Vi har redan gjort framsteg med uppsatsen på enbart 40 minuter - det var nog bra med ett "jullov".

EN av årets bästa juklappar är den här skönheten som jag önskade mig och bevisligen fick! ;) Jag älskar LOTR, hobbit och allt som har med dem att göra <3 Boxen är bara uttagen ur plasten och ska invigas på TV:n ikväll hade jag tänkt! Vilken är er favorit film/serie? :)
Kommentarer
Lina - my art & my life  http://shiiwie.blogg.se

vilken underbar present! och du, dessa 6 månader kommer gå foooort ;)

Svar: Ja heheh, jättelycklig :D Tack, det hoppas jag med :/
Johanna Berg

Skrivet den 05 Januari, 2015 - 11:45
milina.blogg.se  http://milina.blogg.se/

harry potter! ^^

Svar: Ja HP är också sjukt sjukt bra :D
Johanna Berg

Skrivet den 05 Januari, 2015 - 12:41

Sagan om ringenböckerna är ju så himla bra!:)

Svar: Ja visst är de :D
Johanna Berg

Skrivet den 05 Januari, 2015 - 16:06
Michaela Magnusson  http://michaelam.webblogg.se/

Vad fina bilder du tar!! :)

- Tack snälla :))

Svar: Tack så hemskt mycket :D <3
Johanna Berg

Skrivet den 06 Januari, 2015 - 16:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback